فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
درخواست اسرائیل از یک سایت مستهجن - khooneye doost خانه دوست کجاست؟
تصویر روز

پخش موزیک آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khooneye doost خانه دوست کجاست؟

رژیم صهیونیستی گزارش‌ها درخصوص خرید شناسهISRAEL در توئیتر را از مدیر یک وب‌سایت پورنو در میامی آمریکا تایید کرد

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی گزارش‌ها درخصوص خرید شناسهISRAEL در توئیتر را از مدیر یک وب‌سایت پورنو در میامی آمریکا تایید کرد.به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مذاکره با یک وب‌سایت پورنو برای در اختیار گرفتن شناسه ISRAEL در توئیتر را تایید کرد.

بنابر این گزارش، صاحب قبلی این شناسه که یک اسپانیایی و مدیر یک وب‌سایت فیلم‌های مستهجن و ساکن میامی آمریکاست، این شناسه را در سال 2007 و پیش از مشهور شدن توئیتر، به صورت رایگان ثبت کرده بود.

بنابر اعلام وی، در چند ماه گذشته و با بالا گرفتن انتقادات جهانی از سیاست‌های اسراییل در قبال فلسطینیان، کنترل این شناسه عملاً از دست او خارج شده بوده است و صندوق پست الکترونیکی او همواره مملو از نامه‌هایی بوده که از اسراییل ابراز تنفر و انزجار می‌کردند.
این اسپانیایی یهودی‌تبار که "اسراییل مندز" نام دارد، در گفتگو با نیویورک‌تایمز تصریح کرد: شناسه من در واقع بدون استفاده مانده بود چرا که من هر روز با ده‌ها پیام روبرو می‌شدم که فرستنده‌های آنها بر این گمان بودند که این شناسه متعلق به دولت اسراییل است.
وی همچنین در گفتگو با نشریه اسپانیایی پابلیکو اعلام کرده که ابتدا به این موضوع به عنوان یک شوخی نگاه می‌کرده اما نهایتاً تصمیم گرفته از خیر این شناسه بگذرد و با مبلغ بالایی، شناسه را به دولت رژیم صهیونیستی بفروشد.
مندز اعلام کرده که این شناسه را با رقمی چند صدهزار دلاری به اسراییلی‌ها فروخته که این موضوع واکنش مقامات صهیونیست را برانگیخته و وزارت امور خارجه این رژیم ادعا کرده‌ که تنها 3 هزار دلار برای خرید این شناسه پرداخته ‌است.
این اقدام یهودی اسپانیایی در حالی صورت گرفته که وی تا پیش از این، از شناسه ISRAEL برای انتشار فیلم‌های مستهجن در توئیتر استفاده می‌کرده است.
موضوع خرید این شناسه از سوی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد با توجه به سوابق قبلی توئیتر در راستای حمایت از اسراییل، این رژیم نیازی به خریدن چنین شناسه‌ای برای حضور در این شبکه اجتماعی نداشته باشد.
پیش از این و در جریان حمله سربازان رژیم صهیونیستی به کشتی فعالان صلح‌طلب ترکیه‌ای در سواحل غزه، استفاده از برچسب (تگ) فلوتیلا flotilla# در توئیتر برای اطلاع‌رسانی در این زمینه به حدی بالا رفت که در صدر برچسب‌های مورد توجه کاربران قرار گرفت اما در اقدامی عجیب، مدیران این وب‌سایت این برچسب را از لیست برچسب‌های مورد توجه حذف کرده و بعدها با بالا گرفتن این موضوع، در مصاحبه با گاردین این اقدام را صرفاً اشتباهی فنی عنوان کردند.

نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 8:56 صبح توسط بچه های مدرسه عشق نظرات ( ) |


Design By : Pichak