فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
انتقاد صریح حجت الاسلام قرائتی از شهرداری تهران - khooneye doost خانه دوست کجاست؟
تصویر روز

پخش موزیک آنلاین

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

khooneye doost خانه دوست کجاست؟

صبح امروز حجت الاسلام محسن قرائتی با حضور در برنامه صبح بخیر ایران که به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می‌شد، انتقادات تندی را نسبت به عملکرد شهرداری مطرح کرد.


به گزارش شبکه ایران به نقل از صراط، وی در بخشی از سخنانش گفت: شهردار چگونه می تواند جدول های خیابان را رنگ آمیزی کند در حالی که برخی از مساجد با مشکلات جدی مواجهند.
قرائتی افزود: بالاخره دوران مسئولیت شما در شهرداری پایان می‌یابد، امروز و فردا مسئولید آیا می‌توانید پس از پایان مسئولیت خود پاسخگو باشید؟
چگونه است که به فضای سبز و چمن و جدول های خیابان رسیدگی می‌کنید اما به مساجد نه؟
رئیس ستاد اقامه نماز در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به مردم گفت: چطور می‌توانید برای دخترتان خانه بسازید اما 100 هزار تومان به مسجد کمک نمی‌کنید.
وی درپایان خطاب به مسئولین مساجد هم گفت: برنامه‌های مساجد نباید طولانی باشد دو نماز به یکدیگر نزدیک باشند، سخنرانی بین دو نماز شبیه گروگانگیری است سخنرانی یک دقیقه‌ای هم داریم.
وی همچنین بیان داشتند: در هیات امنای مسجد شخص نوجوان و دبیر و استاد دانشگاه و افراد تحصیلکرده باشند در هیات امنا یک خانم تحصیلکرده هم باشد چون حضرت مریم خادم مسجد بود . 

نوشته شده در دوشنبه 89/8/3ساعت 12:15 عصر توسط بچه های مدرسه عشق نظرات ( ) |


Design By : Pichak